Friday, December 16, 2011

Entri Pertama2..^^

Assalamualaikumm...da nk masuk 6 bulan da aku kawen...xcaye pon ade..n sekarang da ade baby dalam rahim guwe...lg la xcye..

tiba la masa nya berubah menjadi seorang yg sangat matang...supaya dapat membentuk jati diri ntok jadi istri n ibu yg terbaik di alam semesta...hoho..hebat sugguh cita2...so arini aku decide ntok wt blog ntok tatapan diri n sbgai catatan masa2 mengandung ni...

misi blog ni:
1-info Pregnancy & Labor


nk letak sbyak mungkin info2berguna ntok baby n ibu baby..bole kite share2 kan2?n juga tips2 beranak berpantang etc..TAKOT!
tp bak kat nurse, jgn pk byk2 sgt bole naik daroh tggi nnt..IYOLAH..

2-RESEPI bes2..



letak resepi juge..rsepi cilok jela..respi sendiri nehi hey..n gambo2 yg aku masak (cis ramai xcaye aku rajin masak pas kawen ni, cis2 tggu aku uplod gambo nye nnt heh2)

3-
ltak gamba2 kenangan ngan famili n sedara n kawan2 bole erat2 silaturahim~~

4-tazkirah n peringatan, skrg tua blake doh sndiri mau ingt la..dulu kecik2 mak ayah n cekgu cikgi ade nk nasihatkan kite..kalo salah jalan nye..maka tersesatla..

5-mesti ade post ntok melagho2..br la hepi..tp lagho2 yg ade btas nye..kalo blog aku ni melagho lebih2...tampor la laju2 yek..



misi2 lain akan ditambah..insyaAllah..akan di buat sume yg aku kabo kt atas ni.

No comments:

Post a Comment